21 kwietnia 2013

Episode 56: Karolina Dziś Serwuje - Kanapeczki z wafli ryżowych z serem i musztardą francuską

Kanapeczki z wafli ryżowych z serem i musztardą francuską


Czy ktoś z Was wpadł na to, żeby użyć wafli ryżowych zamiast pieczywa? Ja do tej pory też nie :) Podpatrzyłam to na jednym z portali kulinarnych, prowadzonym przez jednego z producentów takich wafli. Pomysł uważam jest świetny i daje masę opcji jego użycia. Moja propozycja jest taka:



Składniki:

- opakowanie wafli ryżowych z solą morską
- opakowanie białego sera w plastrach (ja użyłam sera z ziołami i pieprzem)
- musztarda francuska
- sałata masłowa
- zielony ogórek
- masło
- sól i pieprz

Sposób przygotowania:

Wafle smarujemy masłem (dla osób na diecie, bez masła). Układamy na nich sałatę i plaster sera. Ogórka kroimy w półplasterki i na każdej kanapce układamy trzy takie kawałeczki. Na koniec na środku kładziemy pełną łyżeczkę musztardy francuskiej. Solimy i pieprzymy odrobinę. Podajemy na półmisku.